Anularea comenzii

Daca doresti anularea comenzii inainte de termenul de livrare, te rugam sa contactezi echipa Lyria, telefonic la 0742.408.990 sau in scris pe adresa de e-mail: office@lyria.ro.


Vom face tot posibilul sa indeplinim solicitarea ta. Cu toate acestea, pentru produsele personalizate nu putem garanta anularea comenzii, odata ce aceasta a fost confirmata si trimisa in productie. In cazul in care, din orice motiv, vrei sa anulezi comanda dupa ce aceasta a fost trimisa in productie, avand in vedere ca produsele au fost deja realizate, ne rezervam dreptul de a retine avansul achitat.
Daca vrei sa anulezi comanda dupa livrare te rugam sa verifici sectiunea Retururi pentru a vedea in ce conditii se pot returna produsele achizitionate.

Retururi



Te rugam sa ai in vedere ca toate produsele Lyria sunt produse realizate manual si pictate manual dupa specificatiile prezentate de tine – tip de geanta, culoare a pielii, pictura personalizata. Lyria garanteaza calitatea produsului achizitionat.
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."
Orice retur dupa o perioada mai mare de 14 zile de la receptia produselor Lyria este considerat expirat.
Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client sunt considerate abuz.

Conditii de returnare

Pentru a returna un produs, trebuie sa notificati personal Lyria, prin telefon la numarul: 0742.408.990 sau in scris pe adresa de e-mail: office@lyria.ro, dupa completarea formularului de retur online: http://www.lyria.ro/index.php?route=account/return/insert


Defecte fabricatie

Toate produsele din piele Lyria sunt verificate atent din punct de vedere al calitatii si conformitatii inainte de livrare.
Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie trebuie sa ne anunti imediat si implicit sa returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor cu produse identice, fie pentru restituirea contravalorii produselor. In termeni legali, conform cu politica de acordare a garantiei produselor vandute in mediul online, in termeni legali – 14 zile – produsele achizitionate se pot restitui. Nerespectarea indicatiilor si a instructiunilor de utilizare primite la inmanarea coletului sau a produsului fizic, duce la pierderea garantiei. Garantia se ofera dupa constatarea deficientelor. Pentru acestea este necesara predarea produsului impreuna cu eticheta si factura ce dovedesc achizitia.


Returul Dumneavoastra va fi acceptat daca produsele sunt in aceeasi stare in care au fost primite (pictura, pielea, manerele nu vor prezenta urme de purtare – nu vor fi zgariate sau deteriorate in niciun fel, accesoriile metalice, capsele, inchiderile si fermoarele nu vor prezenta urme de fortare, reparare sau alte stricaciuni).


Produsele cumparate se vor returna de catre client fizic in Bucuresti sau prin curier, fara ramburs, cu etichetele originale si impreuna cu o copie a chitantei si a facturii initiale. Costul returnarii produselor va fi suportat de client. In cazul in care integritatea produselor este afectata, Lyria.ro isi rezerva dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat.


Produsele realizate la comanda speciala (o pictura personalizata special pentru dumneavoastra sau alte picturi decat cele prezentate in fotografiile de pe site) nu se pot returna.


Daca nu putem sa va reparam defectiunile de fabricatie ale produsului, va vom restitui contravaloarea sa. Restituirea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer in cont bancar, in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.    


In cazul indeplinirii conditiilor de retur, cumparatorul va primi contravaloarea produselor cumparate. Costul transportului nu se returneaza.



Promotii

Produsele din categoria "Promotii" sunt produse existente pe stoc si/ sau produse aflate la pret promotional. Confom OUG nr. 130/200 art. 4 lit. b) - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." Conform OUG 34/2014 art. 9 (1) - "Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere [...]."
Toate cheltuielile de transport pentru returnarea produselor din stoc vor fi suportate de client. Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de maximum 30 de zile prin transfer bancar in contul indicat de client.