media

Armina Popeanu: Despre Lyria și povești pictate cu suflet

  • Adaugat de : Lyria
  • Oct 29, 2018
  • Categorie: Presa
  • Comentarii: 0


Armina Popeanu este designerul din spatele brandului Lyria, iar gențile și pantofii realizați de artistă sunt de-a dreptul spectaculoase. Poate datorita faptului ca fiecare accesoriu este personalizat sau  a poveștii pictate cu suflet de către Arrmina. Cum a ajuns să îşi urmeze visul de a fi creatoare de genţi și încălțăminte, care sunt sursele ei de inspiraţie și cum arată întregul proces de creație, puteți afla din interviul de mai jos.

Cum arată omul din spatele brandului Lyria?

Dacă ar fi să vorbesc despre Armina Letiția Popeanu aș spune că este arhitect, designer de accesorii. Concepe și creează cu emoție povești și experiențe unice. Aș spune că este creativă, iubește călătoriile, muntele, schiul, dar și marea, apa și înotul. În călătoriile ei caută mereu aventuri și experiențe noi, locuri autentice și oameni interesanți, elemente de la care cel mai adesea se inspiră în poveștile pe care le crează.

 Începuturile sunt mereu cele mai grele, dar și cele mai frumoase. Când și cum a început

povestea acestor genți?

Povestea a început acum 4 ani, pe când terminam Facultatea de Arhitectură. Nu mă vedeam într-un birou de arhitectură, dar în același timp știam că arhitectura m-a format pentru multe domenii creative. Am cochetat cu designul interior, cel vestimentar și cu scenografia. Dar întotdeauna am fost atrasă de modă, trenduri și în special accesorii și mă specializasem cu câteva cursuri in domeniu (design vestimentar, stilism, design de pantofi, ulterior și design de genți). Povestea Lyria a început ca o extensie a pasiunii mele, pictam accesorii deja de câțiva ani, pentru mine și pentru prietene. Am avut suportul tehnic al soțului meu, mi-am vândut motocicleta, am cumpărat 35 de genți, am creat pe fiecare dinte ele povești pictate și, câteva luni mai târziu, în septembrie 2014 eram gata să primesc comenzi online. Comenzile nu au venit așa repede cum mă așteptam, dar feedback-ul a fost unul foarte bun, doamnele încântate, așa că povestea a continuat, s-a extins și a luat o amploare pe care nu o prevăzusem atunci când am început. Acum, lansăm deja cea de-a două colecție de încălțăminte, după pantofii din vară, accesoriile cele mai așteptate, acum urmează botinele, ghetele, cizmele și gențile complementare acestora.

 Cărui public se adresează creațiile tale și mai ales, ce vrei să transmiți prin ele?

Lyria se adresează femeilor care au un stil propriu bine definit, unic, care se remarcă în mulțime și sunt sigure pe ele. Dar ne adresăm și domnilor care vor să facă un cadou inspirat, pentru care să fie apreciați, avem chiar câțiva clienți fideli pe acest segment. Dincolo de aceste caracteristici generale, cred că esențial în povestea Lyria este că fiecare accesoriu transmite emoție, trezește amintiri și crează experiențe.

Unde îți găsești inspirația?

În orice         </div>
        
                
                        <div class=

Comentarii: 0
Nu exista comentarii
Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata pe site. Campurile marcate cu * sunt obligatorii*